Rovat: Borváros
2004. december 03., péntek 11:10
A lehetőségek útján - V. Magyarországi Bormarketing Konferencia
Ha egy vállalkozás számára a nyereségszerzés a fogyasztói igények kielégítésénél fontosabbá válik, nem valószínű a kívánt profit termelése.Ha azonban a vásárlói elégedettséget, a marketingorientációt tűzi ki célul, bármit elérhet - vélik a magyarországi Bormarketing Konferencia szervezői. A december 2-3 között tartott szakmai eseményt immár ötödik alkalommal rendezik meg Sopronban a marketingeszközök által kínált lehetőségek, gyakorlatok bemutatása céljával. A szervezők szerint a bormarketing konferenciák küldetése, hogy a ,,magyar borászat évzáró eseményeként" évről évre a borágazat szereplőinek érdeklődésére számot tartó színvonalas előadásokat nyútson a marketing szakterületéről, ezáltal lehetőséget, ismereteket, eszközöket kínáljon a sikerhez, és támogassa az ágazat szereplői közötti kapcsolatteremtést, kommunikációt. A konferencia kiemelt témakörei között az angol, a holland és az osztrák borpiacra való nemzetközi kitekintés szerepelt, továbbá a VI. Nemzetközi Páneurópa Vörösborverseny eredményhirdetésére és a díjnyertes borok bemutatására is sor került. A nemzetközi tapasztalatok fontosak a magyar bor értékesítése során.
Az első nap ünnepélyes zárásakánt köszöntötték a VI. Nemzetközi Páneurópa Vörösborverseny díjazottjait. VI. Páneurópa Nemzetközi Vörösborverseny eredménye - letölthető Ez év november 16-án hatodik alkalommal került megrendezésre
a Nemzetközi Páneurópa Vörösborverseny Sopronban. A Páneurópa Nemzetközi
Vörösborverseny megrendezésére először tizenkét éve került sor. Az ötletet
a páneurópaiság gondolata, az európai összetartozás érzésének erősítése
adta. Azóta minden második évben mérhetik össze boraikat a hazai és külföldi
termelők.
A legjobban szereplő Champion díjas a szekszárdi Liszt Pincészet 2002-es
Cabernet sauvignon bora 94,5 pontot ért el. A következő a sorban a soproni
Iváncsics Pincészet 2003-as Kékfrankosa Nagyarany érmet (94 pont)
kapott. Szintén Nagyarannyal díjazta a bizottság a villányi Jekl Pincészet
2000-es Cabernet sauvignon borát (94 pont).
|