CyberPress.Sopron

(http://www.cyberpress.hu/)

Rovat: Borváros

2001. szeptember 13., csütörtök 18:25


Újra Bormarketing Konferencia

ÚJRA BORMARKETING KONFERENCIA
Sopron, 2001. december 6-7.

2000-ben hagyományteremtő céllal került megrendezésre a Magyarországi Bormarketing Konferencia, Sopronban,
amely

2001. december 6 - 7. között ismét várja vendégeit a Hotel Sopronban.

Ezúton tisztelettel meghívjuk Önt a

II. MAGYARORSZÁGI BORMARKETING KONFERENCIÁRA,

amelynek programjából itt áll ízelítőül a következő néhány sor:


 
 Felvétel az I. Magyarországi Bormarketing Konferenciáról 

 Plenáris ülések előadásai:
 

  •         Borfogyasztási szokások Magyarországon,
  •         Az on-line média szerepe a borászatban,
  •         Magyarország és az Európai Unió a bormarketing tükrében
- A Tokaji és Csongrádi borvidék bemutatkozása
 

 Szekcióülések előadásai:
A marketing kommunikáció a bor értékesítésben
Előadások:
 

  •         Üzleti kommunikációs technikák,
  •         Márkaépítési stratégiák bemutatása,
  •         Marketing kommunikáció a gyakorlatban, Bormarketing integráltan


Vállalkozásfejlesztés a gyakorlatban
Előadások:
 

  •         Mikro- és kisvállalkozások fejlesztése a borgazdaságban,
  •         A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara szerepe a vidékfejlesztésben,
  •         A siker nyomában - Több lábon állás a borászatban,
  •         Innováció a marketing szolgálatában,
  •         Egy osztrák borász tapasztalatai Magyarországon


Termékmarketing eszközrendszere a borok világában
Előadások:
 

  •         Termékminőség biztosítás, árujelek szerepe,
  •         Terméktervezés szerepe a borászatban,
  •         Címketervek, design-menedzsment,
  •         A bordisztribúció magyar sajátosságai


Borértékesítés a gyakorlatban
Előadások:
 

  •         Multinacionális cégek és vendéglátóipari vállalatok borbeszerzési gyakorlata,
  •         Egy működő borút bemutatása,
  •         Termelői közösségek, vertikális integráció


A konferencia előadói lesznek: Dr. Kozák Ákos (GFK Hungária), Tonk Emil (Magyar Marketing Szövetség), Dr. Kupa Mihály (országgyűlési képviselő), Szánthó Attila (FVM AMC Kht.), Dr. Parragh László (Magyar Kereskedelmi és Iparkamara), Polgár Zoltán (borász), Franz Weninger (borász), Sárkány Péter (FVM KÉKI), Dr. Hegedűs József (NYME KTK), Dr. Kandikó József (Magyar Marketing Szövetség), Réz András (esztéta), Gál Tibor (G. I. A. Kft.), Viniczai Sándor (szakújságíró)