CyberPress.Sopron

(http://www.cyberpress.hu/)

Rovat: SopronMedia

2001. szeptember 18., kedd 18:49


Információszerzés és kapcsolatépítés az Interneten

Információszerzés és kapcsolatépítés az Interneten

Az Internet egyre inkább beépül a vállalatok mindennapos gyakorlatába. Egyes felmérések azt mutatják, hogy a hazai vállalkozások közül a 10 főnél nagyobb létszámú cégek közel 90 %-ának van Internet hozzáférése, és a kisebb vállalkozások többsége is kapcsolódik a hálózathoz. Fokozatosan bővül az e-kereskedelem, annak is leginkább az ún. B2B vagyis a cégek közötti kereskedelmi ága. A visegrádi négyek (Cseh Köztársaság, Lengyelország, Magyarország és Szlovákia) országaiban az e-commerce ügyletek összesített értéke a tavalyi 100 millió dollárról az idén már 650 millió dollárra ugrik. Jelent-e tehát kitörési lehetőséget az Internet a hazai vállalkozások számára? Miként használhatjuk a világhálót piaci kapcsolatok létrehozására, ügyfélkapcsolataink automatizálására és menedzselésére? Ma már megtalálhatók a marketing vagy stratégiai döntéseket megalapozó információk a hálón; mégis milyen módon tudjuk ezeket az információs forrásokat elérni és céljaink szolgálatába állítani. E kérdésekkel is foglalkozik az a konferencia, melyet 2001. szeptember 26-án rendez az Online Marketing Ügynökség Győrben a Rába Hotelben: "Információszerzés és kapcsolatépítés az Interneten" címmel.

Részletes információ: a www.oma.hu oldalon