CyberPress.Sopron

(http://www.cyberpress.hu/)

Rovat: Hírek - események

2003. február 06., csütörtök 12:49


Új termékek, egyszerűbben és gyorsabban - Biztosításkötés a postahelyeken

Új termékek, egyszerűbben és gyorsabban - Biztosításkötés a postahelyeken

A megszokott biztosítási formáktól eltérő, újszerű termékek, a postai hálózat adottságaira alapozva

A Magyar Posta és a német HDI konszern összefogása által jött létre a Magyar Posta Életbiztosító Rt, amely a tőkeerőt az évszázados hagyománnyal, tapasztalattal és a megbízhatósággal ötvözi, mondta a két cég vezetője, a tegnapi Sopronban tartott bemutató rendezvényen, amelyen a termék régióban való megjelenése alkalmából tartottak a Pannónia Med Hotelben.

Dr. Horváth Sándor és Stephan P. Kramer

. Magyar Posta Biztosító Rt.  január 31-ével lépett a biztosítási piacra. Stephan P. Kramer,  a Magyar Posta Biztosító Igazgatóság tagja elmondta: a Magyar Posta folyamatai alapos vizsgálatát követően körvonalazódtak azok az igények, amelyekre a Magyar Posta ügyfeleinek szüksége volt, és amelyeket figyelembe véve alakították ki a jelenleg piacra dobott termékeket: élet és balesetbiztosításokat, lakásbiztosításokat, felelősségbiztosításokat.
- A tapasztalatok rendkívül pozitívak, a postás-kollégáknak igen rövid idő alatt, több mint félszáz szerződést sikerül a postahelyeken megkötniük. Úgy érzem, hogy bizalom övezi az új terméket - monsta Stephan P. Kramer, aki a németországi know-how ismeretek hasznosítását a termék magyarosításában hatékonyan használta föl.

Dr. Horváth Sándor a Magyar Posta Részvénytársaság Soproni Igazgatóságának igazgatója elmondta:
- A Soproni postaigazgatóság nagy gyakorlattal rendelkezik a biztosítás-értékesítésben, a kollegáknak a termékek és az értékesítéstechnológiát még egyaránt meg kell ismerniük; a képzés természetesen még folyik.  A feladat nem kíván létszámbővítést, a tevékenységünk hatékonyságbővítését teszi szükségessé az új termék bevezetése - mondta az igazgató.
A biztosítási termékeket –  miután egyszerű termékekről van szó – minden postai dolgozó értékesítheti, a kézbesítőktől az ún. pultos munkakörökig.
A folyamatok elemzése során alakították ki a teljesen egyszerű, könnyen érthető termékeket, termék-csomagokat. Azt is fontos tudni, hogy az igénylőknek nem tesznek fel bizalmas jellegű kérdéseket, olyanokat, amelyek például nem valók ügyféltérbe. Ezzel is magyarázható az, hogy tulajdonképpen bármely postahivatalnál forgalmazhatóak a termékek. A kockázatelbírálásnál a kockázatfeltételek is egyszerűbbek a megszokottnál, teljesen a posta ügyfelei által állított igényekhez igazították a termék-csomagot, ami pozitív irányba befolyásolja a kárrendezést is.
- Bízunk a Magyar Posta ügyfélkörében, hiszen a Magyar Posta és ügyfélköre között, amúgy is egy szoros bizalmi kapcsolat van - mondta Dr. Horváth Sándor.

A "termék" egyébként egy áttekinthetően öszeállított információs anyag, a befizetésre szolgáló csekkel együtt, amellyel kapcsolatosan bármely postahivatalban lehet érdeklődni, akárcsak a 06 - 40 200-480-as telefonszámon helyi hívás díjáért , vagy az info@posta-biztosito.hu e-mail címen.
A sok működő biztosító mellett, a MPB több, biztosítóknál fel nem lelhető plusz szolgáltatást is kínál  az életbiztosításnál nincs kockázatelbírálás, a balesetbiztosítás mentes a kockázat-kiemelő- és -módosító tényezőktől, a vidéki lakosságnak kínált termékek a jövedelmszinthez igazodnak - a lakosság minden szegmensének külön igényeire is figyeltek a termékek megtervezésénél.
A biztosítási termékek forgalmazásához a postai dolgozóknak plusz szakismeretre nincs szükségük, ezzel a gyorsaságot, míg a call-center működtetésével a hatékony, szakmailag korrekt információt segítik.
T.É.