CyberPress.Sopron

(http://www.cyberpress.hu/)

Rovat: Szomszédvár - Régió

2004. április 30., péntek 02:57


Tisztelt Ügyfelünk, Kedves Olvasó!


Június 5.: Sting Budapesten - ingyenesen látogatható koncerten

Tisztelt Ügyfelünk, Kedves Olvasó! -


- így kezdődik a kis tájékoztató füzetben Sugár András rövid bevezetője, mellyel az eddig magukat "westeleseknek" tudó kb. 3, 9 millió ügyfelet szólítja meg.

2004. április 29-én nagy horderejű sajtótájékoztatót tartott a Westel. Az ok: a T-Mobile-lá alakulás.

(Mindjárt az elején jegyzem meg, hogy egyedüli országként minálunk nem kell tí mobájl-nak ejteni az új nevet, hanem ahogy a magyar anyanyelvűeknek természetesebb: té mobil-nak.)

A budapesti Marriott Hotel adott helyt a rangos eseménynek, ahol a média képviselői annak is tanúi voltak, amint Renée Obermann, a Deutsche Telekom igazgatanácsának tagja, valamint Sugár András, a Westel vezetője aláírja a T-Mobile-lá alakulás minden részletét tartalmazó szerződés egy példányát.

Szoros időtervet állított fel az új cég. Május elseje és június ötödike között, azaz durván egy hónap alatt a Westel saját üzletei folyamatosan nyerik el új T-Mobile-os arculatukat. Az ügyfelek a májusi számlával kapják kézhez a T-Mobile tájékoztató kiadványát, amely röviden és közérthetően foglalja össze a legfontosabb változásokat. Az első, már megújult számlával, az átalakult Találkozások és Mobil Info kiadványokal ez előfizetők júniusban találkozhatnak. A márkaváltás folyamata június 5-én a nagyszabású és várhatóan emlékezetes T-Mobile Nap-pal zárul. A T-Mobile Nap számos rendezvénye és a nap fő szenzációjának számító ingyenes Sting koncert a megújuló piacvezető mobilcég méltó ünnepe lesz.

Az arculatban a magenta szín kezdetben lesz erős, hangsúlyos - később majd szerényebben jelentkezik.

Filmek és power point bemutatók tették színessé a sajtótájékoztatót. A résztvevők láthattak egy összeállítást a 10 esztendős Westel reklámfilmjeiből, illetve egy másikat, a régi-új céget, a T-Mobile-t bevezető reklámkampány első filmjét.

Sok fontos adat elhangzott mind ügyfélszám, mind a cégek anyagi ereje tekintetében... ezektől most megkímélem a Kedves Olvasót. Nikesh Arora úr, marketingigazgató, az elveket sorolta fel angol nyelven megtartott tájékoztatójában. "Reliability, Simplicity, Inspirating" a hármas elv, aminek mentén a mobilszolgáltató tevékenykedni fog. Megbízhatóság, egyszerűség, inspiráció (lelkesítés, ösztönzés). (A szerkesztő megjegyzése: A megbízhatóságról tanúskodhatnak mindazok, akik a metró legmélyebb szakaszain is képesek beszélni, sms-t küldeni és fogadni a cég vonalait használó mobiljaikon.)

Az újságírói kérdések hatására Winkler János úr elismételte, viccelődve, amit már korábban is ismertetett: "Figyeljék a számat, nagyon kérem, úgy mondom: az ügyfeleknek az átállással kapcsolatban SEMMIT NEM KELL TENNIÜK!!"

Az előadók bemutattak két eszközt is, egy nagyon okos telefont, és egy még okosabbb másik kis jószágot, amin teljes billentyűzet található, amúgy tenyérnyi a holmi, és közvetlenül lehet vele e-maileket fogadni, csatolmányokkal együtt. Amikor ez elhangzott, a netben jártas újságíróknak egyből gombóc keletkezett a gyomrában a nagy valószínűséggel várható mobilvírus-áradat miatt...

A sajtótájékoztatót exkluzív állófogadás zárta országok ételeiből - a távozó újságírók pedig hófehér mázas cserépedénykébe ültetett, bimbózó tulipán-tövet kaptak egy ezüstszürke ajándéktáskában.

Így lépett a nyilvánosság elé az Európa Uniós csatlakozásunkkal egyidőben megújuló-átalakuló-bővülő tízéves magyar mobilszolgáltató cég. És már nincs huszonnégy óra, hogy országszerte kongjanak a harangok!

Sebők Lili