CyberPress
közéleti magazin
cyberpress@sopron.hu
2024. november 22., pĂ©ntek, Cecília napja


Irodalmi Kávéház

Intranet Galéria

Apróhirdetések

Képeslapok

Soproni Képindex

Polgármesteri Hivatal

ZÓNÁK
Főoldal
Lapszemle
  Lapszemle
Kultúra
  KultúrVáros
  Lélektől lélekig
  SzínházVilág
  Soproni Ünnepi Hetek
  Borváros
Regionális kulturális programajánló
  Színház
  Kiállítás
  Rendezvények
  Hangverseny-Zene
Cyber Kurír
  Hírek - események
  Szomszédvár - Régió
  Soproni Snassz
Európai Unió
  EU
Cyber hírek
  Közélet
  SopronMedia
  Városháza
  Sport
Szórakozás
  Fesztiválgájd
  HangFal
  Mi1más
  Diákélet - diákszáj
  ViccGödör
Gazdaság
  Kereskedelmi és Iparkamara
Sport - szabadidő
  Sportcentrum
  Száguldó Cirkusz
Tudomány-technika
  Űrvadász
  Egészség
Környezet
  Borostyán
  Egészség

Borváros  

Különc borvidék
Sopron, a Kékfrankos fővárosa

 Különc borvidék címen 2005. december 1-én jelenik meg az a könyv, amely 120 oldalon mutatja be a Soproni borvidék és borászat történetét a keltáktól napjainkig. A kötetet archiv és mai fotók illusztrálják, de helyet kapnak benne a legfontosabb dokumentumok másolatai is, éppúgy, mint a poncichter világ tárgyi emlékeit megörökítő festmények is. A kötet szerzője Horváth Ferenc, újságíró.

A könyvről további információ és értékesítés: Bormarketing Műhely Kht. (Sopron, Kölcsey u. 5. előzetes egyeztetés 99/508-835, 30/9891384 Rigler Zsolt, www.soproniborvidek.hu, info@soproniborvidek.hu )


VI. Magyarországi Bormarketing Konferencia
Személyre szabottság a marketingben

2005. december 1-2. között ismét megrendezésre kerül a Magyarországi Bormarketing Konferencia Sopronban.

Új tendencia, hogy a fogyasztói individualizmus erősödik, a személyre szabott termékek, szolgáltatások iránti igény nő. Szükségessé válik a folyamatos párbeszéd a fogyasztóval, az interaktív marketing eszközeinek alkalmazása. A vásárlási döntésben egyre nagyobb szerepet játszanak az emocionális tényezők, az értékek, a kulturális háttér szerepe előtérbe kerül. Fontos, hogy mindezt szem előtt tartsuk a bormarketing területén, a különféle szintű marketing stratégiák megvalósítása során.

Ez évben a VI. Magyarországi Bormarketing Konferencián keressük az országos bormarketing új útjait, célcsoportjait, és az ágazat szempontjából kiemelten fontos Boriroda jövőbeni stratégiáját ismerjük meg. Különösen érdekel minket, hogy az iroda milyen piacokon, milyen marketingkommunikációs politikát tervez.

A Konferencián szó esik az európai borok versenytársainak stratégiáiról, az újvilági és bolgár borstratégiákról. Ez évben új külpiaci lehetőségeket keresve Közép Európa piacaira fókuszálva cseh és lengyel előadók mutatják be országaik borfogyasztási tendenciáit.

Szeretettel várjuk!
Részletes program, további információ: www.bormarketingkonferencia.hu info@soproniborvidek.hu


Sopron Város legjobb Kékfrankosa

2005. szeptemberében negyedik alkalommal került megrendezésre a „Sopron Város legjobb Kékfrankosa” borverseny, amelyre a Soproni borvidéken termelt minősített, palackos Kékfrankos borral lehet nevezni.

2005-ben a Gangl Pincészet 2003-as Kékfrankosa viselheti a „város bora” címet. A versenyben második helyezést ért el a Lővér Pince 2002-es, harmadikat az Iváncsics Pincészet 2003-as Kékfrankosa.
A pincészetről további információ a http://members.chello.hu/gangl.zoltan/ címen található.


MUNDUSvini, „a nagy nemzetközi borverseny”

Olyannyira nemzetközi, mint még soha: az ötödik alkalommal megrendezett borversenyen ez évben 1448 díjazott bor szerepelt 26 különböző országból. A zsűri tagok 36 országból érkeztek a borverseny bírálatára, és két hétvégén keresztül bírálták a 31 országból érkezett 4376 bort. Az eredmények: 17 nagyarany, 406 arany, 1025 ezüst minősítés és 26 különdíj.

A borversenyen a soproni borok ismét kiválóan szerepeltek. A Sopronból nevezett két bor eredménye: aranyérmet nyert a Weninger Pincészet 2002-es Merlot Spern Steiner bora és „nagyon jó – sehr gut Appr” minősítést nyert a Töltl Családi Pince 2004-es Pinot blanc bora.

A borverseny eredménylistája megtalálható a www.mundusvini.de honlapon.


Bemutatkoznak a 2004-es Luka borok

2004-es évjáratú borainkat már üzenettel indítom útnak.
Azzal az üzenettel, hogy bármit is teszünk, soha ne feledjük el honnan jöttünk, kinek a nyomdokain lépkedünk. Az ősi családi címer motívumához (mely az új címkéink meghatározó motívuma) ezért is nyúltam és hordozom büszkén elődeim alázatos munkáját, melyet folytatni próbálkoztam.

A borok megszülettek, innentől önálló életet élni küldjük őket.
Igyák őket örömükben vagy bánatukban, méltó társak lesznek mindkét esetben.

Luka Enikő
www.lukawine.com



A hírlevél szerkesztője: Bormarketing Műhely Kht. 9400 Sopron, Pf. 122., Tel: 06.99.508.835, Fax: 06.99.508.836.
 



2005. november 09., szerda 08:05


címlap zóna archívum




© 1999-2007, Internet Sopron Egyesület