CyberPress
közéleti magazin
cyberpress@sopron.hu
2024. április 19., péntek, Emma napja


Irodalmi Kávéház

Intranet Galéria

Apróhirdetések

Képeslapok

Soproni Képindex

Polgármesteri Hivatal

ZÓNÁK
Főoldal
Lapszemle
  Lapszemle
Kultúra
  KultúrVáros
  Lélektől lélekig
  SzínházVilág
  Soproni Ünnepi Hetek
  Borváros
Regionális kulturális programajánló
  Színház
  Kiállítás
  Rendezvények
  Hangverseny-Zene
Cyber Kurír
  Hírek - események
  Szomszédvár - Régió
  Soproni Snassz
Európai Unió
  EU
Cyber hírek
  Közélet
  SopronMedia
  Városháza
  Sport
Szórakozás
  Fesztiválgájd
  HangFal
  Mi1más
  Diákélet - diákszáj
  ViccGödör
Gazdaság
  Kereskedelmi és Iparkamara
Sport - szabadidő
  Sportcentrum
  Száguldó Cirkusz
Tudomány-technika
  Űrvadász
  Egészség
Környezet
  Borostyán
  Egészség

Mi1más  

Tatabányaiak a legjobb európai három között

A Google világméretű vetélkedőjén a tatabányai Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának diákjai 600 csapat közül bekerültek az európai, közel-keleti és afrikai régió három legjobbja közé.

"A versenyfeladat egy közepes vállalkozás internetes látogatottságának felfuttatása volt a Google AdWords programjával, a cég ehhez kétszáz dolláros keretet biztosított a csapatoknak" - mondta el a Google Magyarország igazgatója, Peresztegi Zoltán. A főiskola három csapattal indult a versenyben, a nyertesek egy PC bérléssel foglalkozó és használt számítógépeket árusító kisvállalkozás kampányát készítették el az AdWords-re alapozva. A csapat látogatást nyert a Google londoni központjába. A kampányban résztvevő kisvállalkozás vezetője, Tóth Zoltán elmondta, a 200 dolláros keretnek csak egy részét, mintegy 22.000 forintot használtak fel. A kampány három hete alatt egymillió forintot forgalmaztak, ez korábban egy éves érték volt. A hirdetések megjelenése után öt perccel már érdeklődtek a termékek iránt és az első héten elfogyott a teljes raktárkészlet.

A Google 200 csapatra számított a versenyen, ezzel szemben 47 ország 1650 csapatának mintegy 8500 diákja küzdött egymással. A 150 legjobb csapatot a Google által különleges algoritmusa rangsorolta, a legeredményesebb 10 csapatnál pedig egyetemi tanárokból álló zsűri döntött a végső sorrendről.

Az összetett verseny győztese a Nyugat-Ausztráliai Egyetem csapata lett, akik egy perth-i falmászó terem kampányát vitték sikerre. Az európai, közel-keleti és afrikai régióban a Berni Egyetem csapata teljesített a legjobban, ők egy svájci utazási iroda forgalmát lendítették fel. Az amerikai régió győztese a Pennsylvaniai Állami Egyetem hallgatói voltak, akik egy Pennsylvaniával foglalkozó turisztikai weboldalra csábítottak új látogatókat.

Forrás: EduPress



2008. július 18., péntek 10:19


címlap zóna archívum




© 1999-2007, Internet Sopron Egyesület