CyberPress

EFOTT, újra itt vagyunk
Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója
2008. július 20.

A karszalagcserében kifáradt tudósítónk átalussza a péntek délutánt, de a többi eseményről újult erővel számol be.

A péntek délelőtti kellemes alvás helyett a haverok unszolására maradtam még egy kicsit a hajón, ittunk svéd asztalt (mindenféle rövidet), és táncoltunk az asztalon. Délutánra kidőltem, így az teljesen kimaradt, lemaradtam a Disco Express-ről, a Zorallról, Kiss Ádámról, a Hagnmásról, a Jazzékielről, a Revolverről, a Galapagosról, az Ölveti Blues Bandről, a Nova Prospectről, a Justról, a Doors Emlékzenekarról, a kolbász-mustár-virsliről.

Viszont este ismét elkezdtek pörögni az események, a Kiscsillagot ugyanis nem szabad kihagyni. A behangoláshoz Lovasi egy nagyon szép verset szavalt. Már ezért megérte. Később átszaladtunk a Jäger bárba, mert ott még mindig csak minket vártak, majd egy nagyot vonatoztunk a HÖOK sátorban (az Index cikkével ellentétben ez a szórakozási forma még nem halt ki sajnos). A HÖOK sátor azért jó, mert reggelig lehet bulizni, és ha már ugyis nappal kellett aludnom, hát ezt ki is használtuk.

Másnap a jól megszokott kolbász-mustár-kenyér helyett pizzaszeletet ebédeltem, mindössze 450-ért. (Egyébként a gyros 700 Ft volt, ha már a változatos kajáknál tartunk, a hot-dog 450. És csak gyors kaját lehetett kapni. A felsoroltakon kívül volt még lángos, és volt egy gyümölcsös sátor.) A 30Y koncertet a sátornál sörözve vártuk, de aki a legjobban várta, Laci, állítása szerint nagyot csalódott, mert "Beck Zoli affektálva mutogat, ami nem előnyös".

Azért mi határozottan jól éreztük magunkat egymás nyakában ülve, vagy épp birkózva. Így maradtunk a B.E.L.G.A-n is, amire kicsivel azért többen is kíváncsiak voltak. A Ladánybene koncertje sem okozott csalódást, ellenben a Tesco Discoval, amiről annyit hallottam, hogy volt, aki öt perc után maradandó fejfájással rohant ki a Café sátorból.

Az este többi részére ismét maradt a reggelig a HÖOK sátorban, és a Café Goa partijában bulizás. A vasárnap pedig a pakolásról szólt, de ismét éreztük azt az enyhe tudatlanságot, amit az okoz, hogy a fesztiválozókat nem igazán tájékoztatták arról, hogy mit-hol-hogyan-mikor. (A korábbi évekről azért hozzászoktam már, hogy legalább alap dolgok ki vannak nyilazva.

A mérleg a sok buli miatt körülbelül nullában zárt. Hiányzott a fesztiválról a víznyomás, a "rendes" kaja, a tartós karszalag, a türelmes és segítőkész rendezőség, és a tájékoztatás, emellett sok volt a kerítés, az ok nélküli szivatás, és a sor (persze ez természetes ilyenkor).