Folyamatosan érdemes küldeni a hiányzó dokumentumokat
Érdemes minél előbb beküldeni azokat a dokumentumokat, amelyek a felvételi jelentkezéshez szükségesek, és amelyek még nem álltak a felvételiző rendelkezésére a jelentkezés benyújtásának határideje előtt.
A jelentkezési határidő lejárta után a felvételihez szükséges dokumentum lehet az érettségi és az év végi bizonyítvány, a felvételhez szükséges, vagy többletpontra jogosító nyelvvizsga bizonyítvány, illetve bármely más többletpontra jogosító, vagy az intézmény által kért dokumentum.
A hiányzó dokumentumokat a jelentkezési laphoz hasonlóan három úton lehet benyújtani. A három lehetőség közül az e-felvételi egyszerűségét és gyorsaságát ajánlja az Educatio Kht. A felvi.hu oldalon (regisztráció után) elérhető "Az év felvim" szolgáltatás, e-felvételi menüpontjában lehet egyszerűen és könnyen feltölteni, majd elküldeni a hiányzó dokumentumokat. A szolgáltatás Dokumentum menüpontjában megtekinthetők a jelentkezéshez szükséges és a már beküldött dokumentumok listája is, bármilyen módon is nyújtotta be korábban a jelentkező a szükséges iratokat.
Fontos, hogy a postai, illetve személyes úton benyújtott dokumentum is minden esetben fénymásolat legyen, elegendő mindenből egy példány, függetlenül a megjelölt helyek számától. Fontos továbbá, hogy a beküldött iratok mindegyikén szerepeljen a jelentkező neve, illetve felvételi azonosító száma. A dokumentumokat nem kell hitelesíttetni, és csak az érdemi információkat tartalmazó oldalak másolatára van szükség, így pl. a bizonyítvány borítójára, hátoldalára nincs.
A felvételizők tehát a szükséges dokumentumokat legkésőbb július 9-éig küldhetik be, az azt követően beérkezett másolatokat nem lehet figyelembe venni.
(EduPress)
2009. június 18., csütörtök 10:23