Kreatív szabadegyetemet rendeztek Balatonföldváron
Interaktív márkatábort szervezett az Extreme Rendezvényügynökség és a Traffic BTL Kommunikációs Ügynökség immáron második alkalommal július 2-4. között Balatonföldváron.
A BrandCamp célja, hogy párbeszédet létesítsen a szakma iránt érdeklődő felsőoktatási hallgatók és a szakemberek között. A háromnapos rendezvényen közel kétszáz egyetemista, főiskolás vett részt neves és elismert szakemberek előadásain, workshopjain, melyek többsége a cégek CSR tevékenységéről, márkaépítésről, illetve a vírusmarketing szerteágazó lehetőségeiről szólt.
Az idei témák közül kiemelkedett a napjainkban a vállalati gondolkodásmódot alapvetően meghatározó társadalmi szerepvállalás, a CSR. Ezen szekció keretében tartott workshopot a Magyar Innovációs Szövetség ifjúsági, oktatási programja, a THE, karöltve a SIEMENS magyarországi vállalatával. A THE Program célja, hogy a közép- és felsőoktatásban népszerűsítse a természettudományokat, műszaki tudományokat. A workshopon résztvevő hallgatók a tudományokat népszerűsítő kampány feladatok megoldásában a mindennapi fizika megértetését, gyakorlati megközelítést és a tanárok elérést tartották fontosnak. Sokuk szerint a diákok már általános iskolában meghátrálnak a matektól, fizikától, melynek oka a száraz tananyag ill. a kísérletek, érdekfeszítő előadások hiánya.
(EduPress)
2009. jĂşlius 08., szerda 10:46