Felsőoktatási intézményekben kampányol a Reklámhét
Hat felsőoktatási intézménybe látogatott el a Reklámhét szervezőcsapata, hogy az elsődleges célközönség számára bemutassa a hatnapos rendezvény kínálatát.
A Budapesten és hat vidéki városban rendezett eseményt a Magyar Reklámszövetség szervezi azzal a céllal, hogy a nagyközönség számára szerethetőbbé tegye a reklám műfaját, a felsőoktatásban tanulóknak pedig betekintést engedjen a szakma rejtelmeibe. Az április 19. és 24. között megrendezendő eseményre egyes felsőoktatási intézmények csoportosan, szakóra keretében viszik el diákjaikat.
Idén Budapesten, a Corvin Sétányon, illetve hat vidéki városban várja programokkal a Reklámhét az érdeklődőket. A bulikonferenciának hirdetett eseménysorozat elsődleges célközönsége a felsőoktatásban tanulók csoportja, akik számára a szórakozás mellett értékes ismereteket igyekeznek átadni a szervezők. Markovich Réka, a Magyar Reklámszövetség főtitkára az Edupressnek elmondta: "a Reklámszövetség missziója, hogy a szakma iránt érdeklődő fiataloknak segítsen látni, mire vállalkoznak pontosan." A Reklámhét kiemelten olyan rendezvénye a szövetségnek, amely segíthet a diákok számára betekinteni a szakma zárt, belső világába, és a gyakorlatban megtapasztalni, amit a felsőoktatásban csak előadásokon hallhatnak.
A tanulók találkozhatnak a reklámügynökségek gyakorlati szakembereivel, médiában dolgozókkal, nagyvállalatok marketingeseivel, így alkalmuk nyílik rá, hogy belső információkat szerezzenek az ügynökségek és az egész szakma működéséről. "Hiába az oktatás, az iskolapadból nem lehet pontosan megtudni, mit csinál pontosan egy art direktor, vagy hogyan működik a médiaértékesítés" - mondta a főtitkár. Szerinte elsősorban képzőművészeti szakosoknak, marketing, kommunikáció, gazdasági és bölcsész vonalon tanulóknak érdemes ellátogatni a programokra, és mindazoknak, akik ugyan egész mást tanulnak, de érdeklődnek a reklám világa iránt. A Gábor Dénes Főiskola elsősorban a gazdálkodási és menedzsment képzésében tanulók számára ajánlotta a rendezvényen való részvételt, míg a Modern Üzleti Tudományok Főiskolája a kommunikáció és médiakutatást tanuló diákokat szaktantárgyi óra keretében viszi az eseményre.
Forrás: EduPress
2010. április 16., péntek 09:45