CyberPress
közéleti magazin
cyberpress@sopron.hu
2024. május 20., hétfő, Bernat, Felicia napja


Irodalmi Kávéház

Intranet Galéria

Apróhirdetések

Képeslapok

Soproni Képindex

Polgármesteri Hivatal

ZÓNÁK
Főoldal
Lapszemle
  Lapszemle
Kultúra
  KultúrVáros
  Lélektől lélekig
  SzínházVilág
  Soproni Ünnepi Hetek
  Borváros
Regionális kulturális programajánló
  Színház
  Kiállítás
  Rendezvények
  Hangverseny-Zene
Cyber Kurír
  Hírek - események
  Szomszédvár - Régió
  Soproni Snassz
Európai Unió
  EU
Cyber hírek
  Közélet
  SopronMedia
  Városháza
  Sport
Szórakozás
  Fesztiválgájd
  HangFal
  Mi1más
  Diákélet - diákszáj
  ViccGödör
Gazdaság
  Kereskedelmi és Iparkamara
Sport - szabadidő
  Sportcentrum
  Száguldó Cirkusz
Tudomány-technika
  Űrvadász
  Egészség
Környezet
  Borostyán
  Egészség

Játékleírások  

Jagged Alliance 2

A király megérkezett. A JA első része már megteremtette azt a mítoszt, mely a JA2-t is körülveszi. A program arról szól, hogy zsoldosként felkeres minket egy titokzatos megbízó, és átad nekünk 35.000 dollárt, hogy szabadítsuk fel az országát. Az intro meg is győz minket arról, hogy a jó oldalon állunk :) - tankok gázolnak át gyerekeken meg ilyesmi. A megbízást elfogadjuk és szívvel lélekkel a feladatok közé vetjük magunkat.

Az internettől nem kell elszakadnunk, hisz a játékban a notebook-unk is fontos szerephez jut, hiszen a neten keresztül rendelünk fegyvereket és bérelünk fel zsoldosokat. A saját profilunk megalkotása is élményszámba megy, hiszen pszichológiai teszt alapján állapítják meg azt a személyiséget, melyet te képviselsz.

A felbérelhető zsoldosok, fegyverek pénzbe kerülnek, mely hamar elfogy, de nem gond, hiszen a képzeletbeli ország bányáiból csordogál majd a lé - persze előbb fel kell szabadítanunk az adott területet.

A program harcok esetén fordulókra oszlik - úgy mint az UFO, csak sokkal fejlettebben:
- amikor nincs ellenfél, valósidejű a cselekmény
- ha nem használod fel a mozgáspontjaid, csak lesben állsz, akkor reagálni is tudsz adott eseményre
- rendkívül sokfajta cselekvést ismernek a karakterek
Az elfoglalt helyszíneken milíciákat szervezhetsz.

A helyszínek rendkívül részletesen kidolgozottak, a karakterek gyönyörűen animáltak - ahány zsoldos van, annyiféle animáció. Minden zsoldos önálló személyiséggel rendelkezik és rendszeres közöttük a szociabilitás.

Néhány kiragadott élethelyzet a játékból:
- az ellenfél haldoklik - meg lehet gyógyítani, vagy kegyelemlövéssel megölni
- a zsoldosunk leitta magát, amikor megbíztad valamivel és a közelben alkohol volt
- az ablakon benézve háttal ülve ellenséges zsoldost hangtompítós géppisztollyal lekaszabolod

A játék lüktet, él, mindig történik valami. Irányítása, illetve az egyes apróbb tippek, trükkök nehezen kitalálhatóak kézikönyv nélkül, emiatt soxor nehézkes a kezelése, de kárpótol bennünket a játékmenet.

A játékot a klasszikusok közé sorolnám, ezért azoknak is érdemes játszani vele, akik az ilyen típusú játékokat nem szeretik.



1999. szeptember 14., kedd 00:00


címlap zóna archívum




© 1999-2007, Internet Sopron Egyesület