CyberPress
közéleti magazin
cyberpress@sopron.hu
2024. november 22., pĂ©ntek, Cecília napja


Irodalmi Kávéház

Intranet Galéria

Apróhirdetések

Képeslapok

Soproni Képindex

Polgármesteri Hivatal

ZÓNÁK
Főoldal
Lapszemle
  Lapszemle
Kultúra
  KultúrVáros
  Lélektől lélekig
  SzínházVilág
  Soproni Ünnepi Hetek
  Borváros
Regionális kulturális programajánló
  Színház
  Kiállítás
  Rendezvények
  Hangverseny-Zene
Cyber Kurír
  Hírek - események
  Szomszédvár - Régió
  Soproni Snassz
Európai Unió
  EU
Cyber hírek
  Közélet
  SopronMedia
  Városháza
  Sport
Szórakozás
  Fesztiválgájd
  HangFal
  Mi1más
  Diákélet - diákszáj
  ViccGödör
Gazdaság
  Kereskedelmi és Iparkamara
Sport - szabadidő
  Sportcentrum
  Száguldó Cirkusz
Tudomány-technika
  Űrvadász
  Egészség
Környezet
  Borostyán
  Egészség

Borváros  

Szokatlan terhet jelent a többségben lévő mikro-, kis-, és középvállalkozások számára

Szokatlan terhet jelent a többségben lévő mikro-, kis-, és középvállalkozások számára
A felismeréstől a világhírig

Az 1992-ben meghirdetett országos bormarketing-programnak köszönhetően a szőlész-borász vállalkozások egyre intenzívebben fordulnak az eladás művészete, a marketing felé. Teszik ezt azért, mert a borok előállítása mellett az értékesítéssel is önmaguknak kell foglalkozniuk. Ez a feladat nehéz és szokatlan terhet jelent a többségben lévő mikro-, kis- és középvállalkozások számára, amelyek csak szellemi és anyagi erőforrások birtokában tudnak vele megbirkózni.
A bevezető szakaszban lévő bormarketing tudományos megalapozása, a vállalkozók és a lelkes borkóstoló amatőrök képzése mind olyan feladat, amelyet jórészt a felsőoktatási intézményekben kell megoldani.
Az elmúlt évek sikere, hogy a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának, az FVM Agrármarketing Centrumának, valamint számos országos és borvidéki szervezetnek, illetve a marketing erejét már alkalmazó néhány cégnek köszönhetően újra megismeri a világ a magyar borászatot.
Ennek érdekében tartják meg december 7-8-án az EIső Magyarországi Bormarketing Konferenciát, melynek ötletgazdái a Soproni Borvidék Hegyközségi Tanácsa és a Nyugat-Magyarországi Egyetem elődje, a Soproni Egyetem Marketing Tanszéke. A programon az FVM, az AMC, a KEKI, a Magyar Marketing Szövetség, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, a Szent István Egyetem, a Nyugat-Magyarországi Egyetem, a Magyar Borok Háza, a Magyar Szőlő- és Borvárosok Egyesülete, a Villány-Siklósi Borút Egyesület, az Agroinvest, a Studium 2000 Kft., a Corvinum Kft., a Hilltop Neszmély Rt., a Danubia Bt., az Europapier Hungaria Kft. és a Magyar Mezőgazdaság Kiadó képviselői és szakemberei tartanak előadásokat.
A konferencia kiemelkedő eseménye a. IV. Nemzetközi "Páneurópai" Vörösbor-verseny eredményhirdetése lesz, amelynek során a legjobban szereplő magyar és külföldi vörösborokat mutatják be.

Keglovich István



2000. november 14., kedd 00:00


címlap zóna archívum




© 1999-2007, Internet Sopron Egyesület