CyberPress
közéleti magazin
cyberpress@sopron.hu
2024. november 22., pĂ©ntek, Cecília napja


Irodalmi Kávéház

Intranet Galéria

Apróhirdetések

Képeslapok

Soproni Képindex

Polgármesteri Hivatal

ZÓNÁK
Főoldal
Lapszemle
  Lapszemle
Kultúra
  KultúrVáros
  Lélektől lélekig
  SzínházVilág
  Soproni Ünnepi Hetek
  Borváros
Regionális kulturális programajánló
  Színház
  Kiállítás
  Rendezvények
  Hangverseny-Zene
Cyber Kurír
  Hírek - események
  Szomszédvár - Régió
  Soproni Snassz
Európai Unió
  EU
Cyber hírek
  Közélet
  SopronMedia
  Városháza
  Sport
Szórakozás
  Fesztiválgájd
  HangFal
  Mi1más
  Diákélet - diákszáj
  ViccGödör
Gazdaság
  Kereskedelmi és Iparkamara
Sport - szabadidő
  Sportcentrum
  Száguldó Cirkusz
Tudomány-technika
  Űrvadász
  Egészség
Környezet
  Borostyán
  Egészség

Borváros  

Bormarketing  Sopronban

A napokban zárult teljes sikerrel a Soproni borvidéken az Első Magyarországi Bormarketing Konferencia a Soproni Borvidék Hegyközségi Tanácsa és a Soproni Bormarketing Műhely szervezésében.
A tanácskozásra érkező 177 résztvevő, előadó és hallgató kétnapos eszmecserét tartott a magyar borgazdaság jövőjéről, a magyar borok eladhatóságáról, a marketing tudományának felhasználásáról a piacképesség érdekében.
Az FVM AMC Kht. által, valamint a Magyar Marketing Szövetség támogatásával megrendezett esemény fő mondanivalója, hogy a magyar borok elismertségének jövője egy egységes nemzeti marketingpolitika kialakítása lenne, amelynek segítségével a világpiacon egyre magasabb és magasabb áron lehetne értékesíteni borainkat.

A konferencia résztvevői szerint a minőségi árutermelés mellett fokozottabb figyelmet kell szentelni a magyar borok értékesítésének technikájára, a reklám és a kommunikációs költségek biztosítására, mivel ezek hiányában az EU-csatlakozás, a borgazdaságban működő mikro- és kisvállakozások nagy részét tönkreteheti.
A minőségi palackos áru előállítása a marketing tudományának széleskörű alkalmazása garancia lehet arra, hogy a magyar borgazdaság résztvevői újra elfoglalhassák helyüket a világ borkereskedelmének palettáján.
A konferencia résztvevői szerint évről évre szükség van az ilyen jellegű gyakorlati és tudományos tapasztalatcserére, hogy a borászok a kereskedők és a marketingszakemberek első kézből cserélhessék ki tudásukat, ismereteiket az agrárium meghatározó szegmense, a magyar borgazdaság érdekében.

Keglovich István



2000. december 13., szerda 10:45


címlap zóna archívum




© 1999-2007, Internet Sopron Egyesület