CyberPress
közéleti magazin
cyberpress@sopron.hu
2024. november 22., pĂ©ntek, Cecília napja


Irodalmi Kávéház

Intranet Galéria

Apróhirdetések

Képeslapok

Soproni Képindex

Polgármesteri Hivatal

ZÓNÁK
Főoldal
Lapszemle
  Lapszemle
Kultúra
  KultúrVáros
  Lélektől lélekig
  SzínházVilág
  Soproni Ünnepi Hetek
  Borváros
Regionális kulturális programajánló
  Színház
  Kiállítás
  Rendezvények
  Hangverseny-Zene
Cyber Kurír
  Hírek - események
  Szomszédvár - Régió
  Soproni Snassz
Európai Unió
  EU
Cyber hírek
  Közélet
  SopronMedia
  Városháza
  Sport
Szórakozás
  Fesztiválgájd
  HangFal
  Mi1más
  Diákélet - diákszáj
  ViccGödör
Gazdaság
  Kereskedelmi és Iparkamara
Sport - szabadidő
  Sportcentrum
  Száguldó Cirkusz
Tudomány-technika
  Űrvadász
  Egészség
Környezet
  Borostyán
  Egészség

Borváros  

A Soproni borvidék akadémiai megmérettetése
 Első megjelenéssel Dékáni Díj!

December első napjai bővelkedtek a soproni borászokat, borbarátokat érintő eseményekben.
A Soproni Borvidék Hegyközségi Tanácsa, a Soproni Bor Útja közösségi agrármarketing program, az R-Marketing Bt. és támogatóik 7-én és 8-án nagy sikerrel bonyolították le az Első Magyarországi Bormarketing Konferenciát, az ágazat első és
egyedülálló országos fórumát.  Kapcsolódó eseményként zajlott le a Soproni Borbarátnők Bálja, amely a civil szervezet életében rendkívüli fontossággal bír.

 Ugyanebben az időben folyt a Nyugat-Magyarországi Egyetemen a Tudományos Diákköri Konferencia helyi fordulója, két szekcióban.
A Világgazdaságtan és Közgazdaság szekcióban induló versengők között Németh György Valentin IV. évfolyamos közgazdász hallgató a "Közösségi agrármarketing programok szerepe a Soproni borvidéken" című dolgozattal indult.
A dolgozat elkészültében jelentős szerepet vállalt a Nyugat-Magyarországi Egyetem Vezetés-Szervezés Intézete, személyesen Keglovich István tanár úr.
A TDK eredményhirdetésén fény derült arra, hogy az egyetem professzori gárdája igen érdekesnek és továbbfejlesztésre, vizsgálatra érdemesnek tartotta a bormarketing, borkultúra témában készült művet. A dolgozat többek személyes érdeklődését is felkeltette, és Dr. Gidai Erzsébet professzor asszony dékáni díját is elnyerte.
 Reményeink szerint a közeljövőben egyre több lehetőség nyílik a tárgykör megismertetésére és előrelépésre, akár az egyetemen, akár a következő bormarketing konferencián - értesültünk Németh György Valentin IV. évfolyamos közgazdász hallgató tudósításából.



2000. december 20., szerda 09:48


címlap zóna archívum




© 1999-2007, Internet Sopron Egyesület