CyberPress
közéleti magazin
cyberpress@sopron.hu
2024. november 22., pĂ©ntek, Cecília napja


Irodalmi Kávéház

Intranet Galéria

Apróhirdetések

Képeslapok

Soproni Képindex

Polgármesteri Hivatal

ZÓNÁK
Főoldal
Lapszemle
  Lapszemle
Kultúra
  KultúrVáros
  Lélektől lélekig
  SzínházVilág
  Soproni Ünnepi Hetek
  Borváros
Regionális kulturális programajánló
  Színház
  Kiállítás
  Rendezvények
  Hangverseny-Zene
Cyber Kurír
  Hírek - események
  Szomszédvár - Régió
  Soproni Snassz
Európai Unió
  EU
Cyber hírek
  Közélet
  SopronMedia
  Városháza
  Sport
Szórakozás
  Fesztiválgájd
  HangFal
  Mi1más
  Diákélet - diákszáj
  ViccGödör
Gazdaság
  Kereskedelmi és Iparkamara
Sport - szabadidő
  Sportcentrum
  Száguldó Cirkusz
Tudomány-technika
  Űrvadász
  Egészség
Környezet
  Borostyán
  Egészség

Kereskedelmi és Iparkamara  

Fogyasztóvédelmi konferencia

2003. június 2-án Kalmár István alpolgármester nyitotta meg a Városházán a Győr-Moson-Sopron Megyei Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség által szervezett konferenciát.
Az alpolgármester beszédében hangsúlyozta a Főfelügyelőség szerepét Sopron és környéke idegenforgalmi szolgáltatásainak minőségének javításában, a térség turisták számára vonzóvá tételének céljából.


A résztvevők egy csoportja,  baloldalon Simon István

Simon István a Főfelügyelőség vezetője kérdésünkre elmondta, hogy a szomszédos megyékkel közösen, öt megyére kiterjedően megbeszélik, elemzik az ellenőrzési módozatokat, a hatósági és egyéb tevékenységek tapasztalatait, az ellenőrzések mélységét és az alkalmazásra kerülő szankciókat. A konferencia gyakorlati ellenőrzési tevékenységgel is párosul, a harmadik napon vonják le a következtetéseket az itt tapasztaltakról Ez különösen fontos az idegenforgalmi főszezon kezdetén, hogy az érintettek még időben kiküszöbölhessék az esetleges hiányosságokat a vendéglátás és élelmiszer kereskedelem terén.

Arra a kérdésre, hogy az eddigi régiós ellenőrzések és külföldi tapasztalatok alapján milyen intézkedést javasolna, a főfelügyelő beszámolt arról, hogy a tavalyi tapasztalatok kedvezőtlenek voltak, ugyanakkor az uniós országokban tapasztalt egy itthon is használható kezdeményezést, az EU-s fogyasztóvédelmi irodák felállításával, amelyekben minden kommunikációs eszközt felhasználnak a fogyasztócentrikus tájékoztatásra.

tsz
 



2003. június 02., hétfő 12:56


címlap zóna archívum




© 1999-2007, Internet Sopron Egyesület