Német Nagydíj -
Hockenheim
Német Nagydíj M Schumacher nélkül. Ennek
ellenére
100.000 nézõ megy ki a versenyre, a
legõrültebb
Schumacher rajongók mankóval és begipszelt
lábbal
jelennek meg. Hockenheim a leghosszabb pálya, ezért
mindössze
45 körbõl áll a verseny. A McLaren csapat a verseny
elõtt bejelenti, hogy mindkét pilóta marad a
következõ
évben is.
A start ezen a versenyen sem zajlik esemény
nélkül.
Villeneuve és Diniz ütköznek, mindketten kiesnek. A
kanadai
versenyzõnek ezzel tovabb folyatódik rossz sorozata,
hiszen
eddig még minden versenyen kiesett idén.
Damon Hill - aki eldöntötte, hogy az idei szezont
még
végigcsinálja - az 5. körben kicsúszott, de
itt
még vissza tud térni a pályára.
Másodszor
azonban már nem ilyen szerencsés ,, és a boxban a
verseny feladására kényszerül.
Coulthard a 9. körben tesz látogatást
szerelõinél,
miután az autó elülsõ
szárnyáról
letört egy darab. Ezután hatalmas hajrába kezd, 357
km/h sebességgel gyorsasági rekordot állít
fel, késõbb 10 másodperces büntetést
kap,
mert egy kanyart levágva elõz meg egy autót.
Ezen a pályán általában mindenki
egyszer
cserél kereket, hogy ki mikor, azt a gumik
állapota
határozza meg kevésbé a taktika. Hakkinen, aki
biztos
vezetõ helyrõl áll ki új
kerekekért,
a tankberendezés hibája miatt 24,3 másodpercet
veszít
és a 4. helyre esik vissza. Frentzent megelõzve
hamarosan
újra 3. , de ekkor megtörténik az amire senki sem
számít,
a McLaren bal hátsó gumija defektet kap, Hakkinen
autója
megpördül és a gumifalban végzi.
Szerencsére
a finn pilóta sértetlenül mászik ki
autójából.
A Ferrari szurkolók õrjöngenek, hiszen így
már
semmi sem veszélyezteti kettõs gyõzelmüket.
Irvine
egy héten belül második gyõzelmét
szerzi
és összetettben is átveszi a vezetést. Salo
méltó
módon helyettesíti M. Schumachert és lesz
második.
A németek örömére Frentzen is dobogóra
állhat;
míg a "kis" Schumi lesz a negyedik. Coulthard 5. helye
és
a versenyen elért leggyorsabb köre sem vígasztalja
a
Mercedes rajongóit. A hatalmas ünneplésrõl
egyenlõre
le kell mondaniuk.
Az autók több mint a fele kiesett, ami itt nem ritka,
hiszen
a pálya 73,5 %-án teljes gázzal kell hajtani.
Michael Schumacher most adott elõször interjút
balesete
óta, visszatérésének
idõpontjáról
azonban nem nyilatkozott. A Ferrari gyõzelme után lehet
készülõdni
a hazai versenyünkre, mert ha minden normálisan alakul,
nagyon
jó és izgalmas versenyre számíthatunk.
|