CyberPress
közéleti magazin
cyberpress@sopron.hu
2024. május 18., szombat, Erik, Alexandra napja


Irodalmi Kávéház

Intranet Galéria

Apróhirdetések

Képeslapok

Soproni Képindex

Polgármesteri Hivatal

ZÓNÁK
Főoldal
Lapszemle
  Lapszemle
Kultúra
  KultúrVáros
  Lélektől lélekig
  SzínházVilág
  Soproni Ünnepi Hetek
  Borváros
Regionális kulturális programajánló
  Színház
  Kiállítás
  Rendezvények
  Hangverseny-Zene
Cyber Kurír
  Hírek - események
  Szomszédvár - Régió
  Soproni Snassz
Európai Unió
  EU
Cyber hírek
  Közélet
  SopronMedia
  Városháza
  Sport
Szórakozás
  Fesztiválgájd
  HangFal
  Mi1más
  Diákélet - diákszáj
  ViccGödör
Gazdaság
  Kereskedelmi és Iparkamara
Sport - szabadidő
  Sportcentrum
  Száguldó Cirkusz
Tudomány-technika
  Űrvadász
  Egészség
Környezet
  Borostyán
  Egészség

Nyugati Kapu  

Támogatás a rászorulóknak

Januárban drágul az áram
Támogatás a rászorulóknak

Az ÉDÁSZ Rt. Soproni Üzemében jártunk, ahol az esztendőről, reklamációkról, változásokról, a fizetési morálról kérdeztük Varga Béla üzemvezetőt.
– Az utóbbi években minőségi javulás figyelhető meg, ami korántsem azt jelenti, hogy megszűntek a lakossági reklamációk. A panaszok főként a közvilágítással és a számlázással kapcsolatosak, de az utóbbi területen az új számlázási renddel jelentősen csökkentek. A közvilágítási hibákat a lehető legrövidebb idő alatt kijavítjuk. Most az év legforgalmasabb időszakában vagyunk.  Az már sejthető, hogy az év eleji áremelés jóval alatta maradt az árképletben meghatározottaknak. Az infláció tíz százalékos, az esztendő elején mindössze hat százalékot emeltünk.
–  Drágul az áram?
– Szinte minden évet áremeléssel kezdünk. Hogy jövőre az áremelés milyen mértékű lesz, az csak a kormány és az energiahivatal egyeztetése után derül ki. Az biztos, az inflációnak megfelelő áremelés prognosztizálható.
– Milyen fejlesztéseik voltak ebben az esztendőben?
– Új transzformátor-állomást építettünk a Lővérekben és a Várkerületen. Fejlesztésekre százmillió forintot költöttünk.
– Milyen a kapcsolat a fogyasztókkal?
– Egyre jobb. Az említett beruházások idején tolerálták a munkákkal járó kellemetlenségeket, az esetenkénti áramkimaradásokat. Minden észrevételt meghallgatunk, minden panaszt kivizsgálunk, igyekszünk javítani szolgáltatásainkon, igyekszünk minél jobb kapcsolatot kialakítani a fogyasztókkal.
– Milyen a fizetési morál?
– Más régiókhoz képest Sopronban elenyésző a nem fizetők száma. Nem először hívjuk fel a lakosság figyelmét arra, akinek fizetési gondja van, időben, a számla határidejének lejárta előtt keresse fel ügyfélszolgálati irodánkat, hogy segíthessünk. Egyébként a részvénytársaság a területileg illetékes önkormányzatok szociális irodavezetőivel együtt keresi a módját, miként támogathatják a rászorulókat, írhatják jóvá az áramszolgáltatás miatti tartozásaikat – mondta Varga Béla üzemvezető.

Török Magda



2000. december 19., kedd 13:01


címlap zóna archívum




© 1999-2007, Internet Sopron Egyesület