CyberPress
közéleti magazin
cyberpress@sopron.hu
2024. november 22., pĂ©ntek, Cecília napja


Irodalmi Kávéház

Intranet Galéria

Apróhirdetések

Képeslapok

Soproni Képindex

Polgármesteri Hivatal

ZÓNÁK
Főoldal
Lapszemle
  Lapszemle
Kultúra
  KultúrVáros
  Lélektől lélekig
  SzínházVilág
  Soproni Ünnepi Hetek
  Borváros
Regionális kulturális programajánló
  Színház
  Kiállítás
  Rendezvények
  Hangverseny-Zene
Cyber Kurír
  Hírek - események
  Szomszédvár - Régió
  Soproni Snassz
Európai Unió
  EU
Cyber hírek
  Közélet
  SopronMedia
  Városháza
  Sport
Szórakozás
  Fesztiválgájd
  HangFal
  Mi1más
  Diákélet - diákszáj
  ViccGödör
Gazdaság
  Kereskedelmi és Iparkamara
Sport - szabadidő
  Sportcentrum
  Száguldó Cirkusz
Tudomány-technika
  Űrvadász
  Egészség
Környezet
  Borostyán
  Egészség

Borváros  

Bormarketing csúcs Sopronban

A magyar borgazdaság súlyos válsággal küzd. A termelõk panaszai nem találnak meghallgatásra a szõlészek, borászok többsége a kor követelményének megfelelõ
tudás és pénz hiányában nem tud eredményesen gazdálkodni.
Ez a tény talán csak azoknak furcsa akik egyre nagyobb érdeklõdéssel és örömmel fordulnak a még ritka de egyre szaporodó magyar csúcsborokhoz, amelyeket a
borászatban vállalkozók csupán 5 %-a állít elõ.
Vajon mi lesz a többiekkel?
Milyen módon nyerhetik el a magyar borok a világhírû címet?
Hogyan menthetõk meg és állíthatók elõ gazdaságosan azok a világon egyedülálló borok melyek Magyarország kincsei közé tartoznak?

A fenti kérdésekre keresnek választ 2001. december 6. és 7. között Sopronban a szõlészet, borászat tudósai, a marketing tudomány szakértõi, a legjobb és a
legjobbaktól tanulni akaró termelõk, a kereskedõk és a politikusok akik ma még nem foglaltak egyértelmûen állást az ágazat jövõjérõl.
A 37 elõadó között neves osztrák és svájci szakértõk is megszólalnak tanítva a hazai gazdákat.

A II. Magyarországi Bormarketing Konferenciát december 6.-án 14.00 órakor Dr. Vonza András földmûvelésügyi és vidékfejlesztési miniszter nyitja meg,
majd a plenáris ülések következnek. Az esti program során a Magyar Millenniumi Borok versenyének díjkiosztó ünnepségére kerül sor.
A november 21.-én rendezett versenyre 256 nevezés érkezett (!!!). A nyertes borok kóstolása után a  Csongrádi és a Tokaji  borvidék mutatkozik be.

Éjszaka "A bor beszél belõlünk" címmel kötetlen kerekasztal beszélgetés folyik a magyar borról.

Az FVM AMC Kht. által támogatott rendezvény másnap négy szakmai szekcióban folytatja munkáját Tonk Emil, Dr. Kupa Mihály, Sárkány Péter, Dr. Kandikó
József vezetésével.
A szervezõk célja, hogy a rendezvény sikeresen szolgálja a szõlõ- és borgazdaságban vállalkozók gazdasági érdekeit, hogy megfelelõ tudással induljanak a
gazda(g)ság felé.

Program és további információk: http://bormarketingkonferencia.hu

Keglovich István
 



2001. november 28., szerda 12:56


címlap zóna archívum




© 1999-2007, Internet Sopron Egyesület