CyberPress
közéleti magazin
cyberpress@sopron.hu
2024. december 28., szombat, Kamilla napja


Irodalmi Kávéház

Intranet Galéria

Apróhirdetések

Képeslapok

Soproni Képindex

Polgármesteri Hivatal

ZÓNÁK
Főoldal
Lapszemle
  Lapszemle
Kultúra
  KultúrVáros
  Lélektől lélekig
  SzínházVilág
  Soproni Ünnepi Hetek
  Borváros
Regionális kulturális programajánló
  Színház
  Kiállítás
  Rendezvények
  Hangverseny-Zene
Cyber Kurír
  Hírek - események
  Szomszédvár - Régió
  Soproni Snassz
Európai Unió
  EU
Cyber hírek
  Közélet
  SopronMedia
  Városháza
  Sport
Szórakozás
  Fesztiválgájd
  HangFal
  Mi1más
  Diákélet - diákszáj
  ViccGödör
Gazdaság
  Kereskedelmi és Iparkamara
Sport - szabadidő
  Sportcentrum
  Száguldó Cirkusz
Tudomány-technika
  Űrvadász
  Egészség
Környezet
  Borostyán
  Egészség

Soproni Snassz  

Újabb jelentés a Lehárból

    Sajnos most már tisztán látszik, nem ez lesz az utolsó jelentés a Lehárból. Keményen törik előttünk, mögöttünk, alattunk az utat. Most már nem csak egy cég, többen is próbálkoznak nem minden eredmény nélkül. Egy talpalatnyi hely nem maradt érintetlenül szorgos erőfeszítéseik nyomán. Azon már túl tettük magunkat, hogy ez a tavasz még így telik. Most már a nyár a tét. Hihetetlen precízitással szüntetik meg a még érintetlen négyzetcentimétereket, nehogy véletlenül terepjáró nélkül is el lehessen menni. Szerintem - már most háromszor annyiba kerül a rekonstrukció, mint amennyiből jó szervezéssel egyszeri gyors munkával ki lehetett volna hozni.

    Jut eszembe a múlt héten vittem szervizbe az autómat, mert a műszakija lejárt. Kérdezték hol lakom. Mondom Lehár Ferenc utca . Akkor 4 lengéscsillapító csere, indítja nem kis meglepetésemre szemrevételezés előtt a megbeszélést a szerelő. Miért, kérdem én, voltak már mások is? Persze, azért kezdtem ezzel, megspóroltam magának a próbapadot.

    Most hallottam, hogy Sopronban épül a világ első ( a Forma1-ben ismert Monte Carlo -hoz hasonlóan) az épületek között vezető motocross pályája. A világ 3 vezető lengéscsillapító gyártója szállt be az üzletbe az EU Fejlesztési Bank mellett. A nyomvonalat már kitűzték, most folyik a tesztelés. Mondanom sem kell, hogy a Lehár Ferenc utcában lesz.

    Közben néhány érdekes részletre is fény derült. A vízelvezetésre szolgáló rácsokat az új úttest szintnek megfelelő magasságba építik. Ez magasabb mint a jelenlegi szint. A csatorna fedeleket pedig a jelenlegi úttest szintjének megfelelően. Volt némi eső, - ami ilyenkor egyesek szerint nagyon kell - az esővíz elvezetésére szolgáló rácsok környezetében 10 -15 cm pocsolyák vannak, amiből kikandikál a rács 4 éles sarka. Tábla nincs , hogy vigyázat esővízelvezetőveszély. Ezért tegnap egy óvatlan pillanatban erre is rájártam, még szerencse, hogy egyedül ültem és lassan mentem, csak zökkentem egy nagyot, még jó , hogy új lengéscsillapítóim jól bírják. Arra gondolok, hogy ha így két szisztéma szerint építenek, akkor még egyszer biztosan bontani kell. Na, ezért írtam, hogy nem ez az utolsó helyzetjelentés.

    Közben vettem biciklit a lányaimnak. Gondoltam most itt a tavasz, nyár most lehetne megtanítani őket kerékpározni. Sajnos nem találtam olyan hosszú összefüggő járdaszakaszt, ahová egy gyermekkerékpárt bátran oda lehet tenni. Az úttest az életveszélyes, csak gyakorlott hegyi kerékpározók próbálkozzanak! A tanulásra még várni kell egy kicsit, vagy kimegyünk a Várkerületre, ott elfér még egy két kerékpározó kisgyerek. Szerintem sok pénzünk van - írja tudósítónk.

N.A
Igen-igen fontos közlemény: a tudósítót nem mi küldtük oda – ilyent mi senkivel sem tennénk! – , szegény, ott lakik...
 
 



2002. június 13., csütörtök 01:06


címlap zóna archívum




© 1999-2007, Internet Sopron Egyesület