CyberPress
közéleti magazin
cyberpress@sopron.hu
2024. november 24., vasárnap, Emma napja


Irodalmi Kávéház

Intranet Galéria

Apróhirdetések

Képeslapok

Soproni Képindex

Polgármesteri Hivatal

ZÓNÁK
Főoldal
Lapszemle
  Lapszemle
Kultúra
  KultúrVáros
  Lélektől lélekig
  SzínházVilág
  Soproni Ünnepi Hetek
  Borváros
Regionális kulturális programajánló
  Színház
  Kiállítás
  Rendezvények
  Hangverseny-Zene
Cyber Kurír
  Hírek - események
  Szomszédvár - Régió
  Soproni Snassz
Európai Unió
  EU
Cyber hírek
  Közélet
  SopronMedia
  Városháza
  Sport
Szórakozás
  Fesztiválgájd
  HangFal
  Mi1más
  Diákélet - diákszáj
  ViccGödör
Gazdaság
  Kereskedelmi és Iparkamara
Sport - szabadidő
  Sportcentrum
  Száguldó Cirkusz
Tudomány-technika
  Űrvadász
  Egészség
Környezet
  Borostyán
  Egészség

Hírek - események  

Új termékek, egyszerűbben és gyorsabban - Biztosításkötés a postahelyeken

A megszokott biztosítási formáktól eltérő, újszerű termékek, a postai hálózat adottságaira alapozva

A Magyar Posta és a német HDI konszern összefogása által jött létre a Magyar Posta Életbiztosító Rt, amely a tőkeerőt az évszázados hagyománnyal, tapasztalattal és a megbízhatósággal ötvözi, mondta a két cég vezetője, a tegnapi Sopronban tartott bemutató rendezvényen, amelyen a termék régióban való megjelenése alkalmából tartottak a Pannónia Med Hotelben.

Dr. Horváth Sándor és Stephan P. Kramer

. Magyar Posta Biztosító Rt.  január 31-ével lépett a biztosítási piacra. Stephan P. Kramer,  a Magyar Posta Biztosító Igazgatóság tagja elmondta: a Magyar Posta folyamatai alapos vizsgálatát követően körvonalazódtak azok az igények, amelyekre a Magyar Posta ügyfeleinek szüksége volt, és amelyeket figyelembe véve alakították ki a jelenleg piacra dobott termékeket: élet és balesetbiztosításokat, lakásbiztosításokat, felelősségbiztosításokat.
- A tapasztalatok rendkívül pozitívak, a postás-kollégáknak igen rövid idő alatt, több mint félszáz szerződést sikerül a postahelyeken megkötniük. Úgy érzem, hogy bizalom övezi az új terméket - monsta Stephan P. Kramer, aki a németországi know-how ismeretek hasznosítását a termék magyarosításában hatékonyan használta föl.

Dr. Horváth Sándor a Magyar Posta Részvénytársaság Soproni Igazgatóságának igazgatója elmondta:
- A Soproni postaigazgatóság nagy gyakorlattal rendelkezik a biztosítás-értékesítésben, a kollegáknak a termékek és az értékesítéstechnológiát még egyaránt meg kell ismerniük; a képzés természetesen még folyik.  A feladat nem kíván létszámbővítést, a tevékenységünk hatékonyságbővítését teszi szükségessé az új termék bevezetése - mondta az igazgató.
A biztosítási termékeket –  miután egyszerű termékekről van szó – minden postai dolgozó értékesítheti, a kézbesítőktől az ún. pultos munkakörökig.
A folyamatok elemzése során alakították ki a teljesen egyszerű, könnyen érthető termékeket, termék-csomagokat. Azt is fontos tudni, hogy az igénylőknek nem tesznek fel bizalmas jellegű kérdéseket, olyanokat, amelyek például nem valók ügyféltérbe. Ezzel is magyarázható az, hogy tulajdonképpen bármely postahivatalnál forgalmazhatóak a termékek. A kockázatelbírálásnál a kockázatfeltételek is egyszerűbbek a megszokottnál, teljesen a posta ügyfelei által állított igényekhez igazították a termék-csomagot, ami pozitív irányba befolyásolja a kárrendezést is.
- Bízunk a Magyar Posta ügyfélkörében, hiszen a Magyar Posta és ügyfélköre között, amúgy is egy szoros bizalmi kapcsolat van - mondta Dr. Horváth Sándor.

A "termék" egyébként egy áttekinthetően öszeállított információs anyag, a befizetésre szolgáló csekkel együtt, amellyel kapcsolatosan bármely postahivatalban lehet érdeklődni, akárcsak a 06 - 40 200-480-as telefonszámon helyi hívás díjáért , vagy az info@posta-biztosito.hu e-mail címen.
A sok működő biztosító mellett, a MPB több, biztosítóknál fel nem lelhető plusz szolgáltatást is kínál  az életbiztosításnál nincs kockázatelbírálás, a balesetbiztosítás mentes a kockázat-kiemelő- és -módosító tényezőktől, a vidéki lakosságnak kínált termékek a jövedelmszinthez igazodnak - a lakosság minden szegmensének külön igényeire is figyeltek a termékek megtervezésénél.
A biztosítási termékek forgalmazásához a postai dolgozóknak plusz szakismeretre nincs szükségük, ezzel a gyorsaságot, míg a call-center működtetésével a hatékony, szakmailag korrekt információt segítik.
T.É.
 



2003. február 06., csütörtök 12:49


címlap zóna archívum




© 1999-2007, Internet Sopron Egyesület